هشدار وزیر ورزش؛ جلوگیری از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها

هشدار وزیر ورزش؛ جلوگیری از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت، به یک دلیل غیرفنی، حساسیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش فوتبالی، جدا از آنکه یحیی گل‌محمدی امیدوار است در بازی امروز، طلسم پیروز نشدن تیمش در هفته‌های اخیر شکسته شود، تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آزادی خواهند رفت نقش مهمی در تعیین تکلیف ادامه حضور فوتبالدوستان در ورزشگاه‌ها خواهند داشت.

با توجه به اینکه در بازی استقلال و نساجی، پروتکل‌های بهداشتی به خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشد، بازی امروز به شکل ویژه‌ای زیر ذره‌بین مسئولان ستاد مبارزه با کرونا قرار دارد.

البته که باشگاه پرسپولیس وعده داده که طرفدارانش در بازگشت به ورزشگاه آزادی بعد از حدود دو سال، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و اتفاقات بازی استقلال و نساجی، امروز تکرار نخواهد شد، منتهی وزیر ورزش در تازه‌ترین صحبتهایش به فوتبالدوستان هشدار داده که اگر خبری از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا نباشد، شاید دیگر اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر نشود.

حمید سجادی درباره این موضوع گفته است: می‌خواهم پیغام وزیر بهداشت را به گوش هواداران برسانم. او بسیار از بنده گله کرد و گفت در بازی استقلال مقابل نساجی در استادیوم آزادی شیوه‌نامه‌ها رعایت نشد و هواداران خیلی نزدیک یکدیگر نشستند. اگر این قضیه ادامه یابد مثل خیلی از کشورهای اروپایی مجدداً مجبور خواهیم شد از ورود تماشاگران جلوگیری کنیم.

1984