مطرح شدن گزینه جدید برای جانشینی سولشر؛ سرمربی سابق بارسلونا

مطرح شدن گزینه جدید برای جانشینی سولشر؛ سرمربی سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های انگلیسی خبر از حضور ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا در لیست سران منچستریونایتد برای جانشینی سولشر می‎دهند. 

به گزارش فوتبالی، اوله گونر سولشر سرمربی نروژی پس از کسب نتایج ضعیف و باخت‌های بسیار بد همچون 5-0 مقابل لیورپول و 2-0 برابر منچسترسیتی در الدترافورد و همچنین شکست 4-1 مقابل واتفورد در این هفته، از سمت خود در منچستریونایتد اخراج شد و حالا بحث جانشینی او، به یکی از تیترهای داغ روزنامه و رسانه‌ها در چند روز گذشته تبدیل شده است. 

به نقل از مارکا، پس از اخراج سولشر، مایکل کریک به صورت موقت هدایت یونایتد را بر عهده گرفته و موفق شد در اولین دیدار برابر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی دو بر صفر برسد و جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. 

پس از گذشت چند روز، شایعات زیادی مبنی بر حضور پوچتینو، تن هاگ و دیگر سرمربیان به گوش می‌رسید و حالا بی بی سی و گاردین مدعی هستند که سران یونایتد تماس‌هایی با ارنستو والورده برقرار کرده‌اند. گزارشات حاکی از آن است که والورده پیشنهاد سرمربیگری شیاطین سرخ را تا پایان فصل قبول خواهد کرد و در صورت کسب نتایج مورد نظر، خریدهای خود را در تابستان 2022 انجام دهد. 

4416