عکس؛ خوشحالی ویژه رونالدو برای اولین گل وینگر انگلیسی

عکس؛ خوشحالی ویژه رونالدو برای اولین گل وینگر انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته پنجم از رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد ویارئال را در خانه حریف با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست آورده و صعود خود را از دور گروهی قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل اول شیاطین سرخ را کریستیانو رونالدو و گل دوم را جیدون سانچو به ثمر رساند. رونالدو در دقیقه 78 و سانچو در دقیقه پایانی بازی گلزنی کرد.

جیدون سانچو که در تابستان گذشته از دورتموند به منچستر یونایتد پیوسته است، اکنون اولین گل خود را در منچستر یونایتد به ثمر رساند و بدین ترتیب پای او به گلزنی در تیم جدید باز شد. با حضور اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد، جیدون سانچو فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نیاورد و اکنون با اخراج او و حضور موقت مایکل کریک، سانچو این فرصت را برای بازی کردن به دست آورد و از آن به خوبی استفاده کرد و در نهایت توانست گلزنی کند.

کریستیانو رونالدو پس از این گل سانچو خوشحالی ویژه ای داشت. او به سمت سانچو رفت و او را محکم در آغوش کشید و فریاد هایی بلند از سر شادی سر داد و بدین ترتیب اولین گل این وینگر انگلیسی را به او تبریک گفت و نشان داد که از گلزنی هم‌تیمی های خود هم خوشحال می شود.

1470