عکس؛ مصدوم شدن آرائوخو به خاطر خوشحالی پس از گلی که مردود شد!

عکس؛ مصدوم شدن آرائوخو به خاطر خوشحالی پس از گلی که مردود شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بنفیکا رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدین ترتیب کار صعود برای شاگردان ژاوی به هفته آخر کشیده شد و دشوار شد و اکنون باید آبی و اناری ها به دنبال نتیجه گرفتن در زمین بایرن مونیخ باشند.

به گزارش فوتبالی، اما بارسلونا در این بازی فرصت های قابل توجهی داشت و یک بار هم تیرک دروازه بنفیکا را به لرزه در آورد. از طرفی آبی و اناری پوشان در این بازی یک گل مردود هم در اواخر نیمه دوم توسط رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای خود به ثمر رساندند که البته این گل مردود اعلام شد. آرائوخو در موقعیت آفساید گلزنی کرده بود اما این قضیه را نمی دانست و هنوز پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا نرفته بود، همین قضیه موجب شد تا آرائوخو گمان کند که گل سالم است و به سمت گوشه زمین رفت و روی زانو های خود سُر خورد و خوشحالی ویژه ای داشت اما در نهایت کمک داور پرچم خود را بالا برد و این گل آفساید اعلام شد.

همین خوشحالی ویژه آرائوخو و لیز خوردن روی زانو هایش موجب کشیدگی عضلات او و مصدومیتش شد و در نهایت به خاطر همین مصدومیت با اریک گارسیا تعویض شد.

1470