تحقیر یوونتوس در استمفورد بریج و وضعیت بسیار جالب گروه G

تحقیر یوونتوس در استمفورد بریج و وضعیت بسیار جالب گروه G

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در دیداری حساس بر سر صدرنشینی گروه H، یوونتوس را با 4 گل از پیش رو بردارد.

به گزارش فوتبالی - در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 دیدار به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها، در گروه H چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان یوونتوس بود. پیش از شروع این بازی، شاگردان مکس آلگری با 12 امتیاز در صدر جدول گروه قرار داشتند و آبی‌های لندن با 9 امتیاز در رده بعدی بودند و بانوی پیر در صورت کسب حتی یک تساوی، می‌توانست شانس خود را برای صدرنشینی افزایش دهد، اما شاگردان توماس توخل تمامی نقشه‌های یووه را برهم زدند. در ابتدا تروه چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند و سپس در نیمه دوم، ریس جیمز و کالوم هادسون اودوی، دو گل دیگر را وارد دروازه شزنی کردند، اما این پایان کار نبود و در آخرین ثانیه‌های بازی، تیمو ورنر گل چهارم را زد تا در پایان، با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و با 12 امتیاز، به خاطر برتری در دیدارهای رو در رو، به صدر جدول صعود کرد. 

در گروه F، ساعاتی پیش صعود منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل ویارئال قطعی شد و در دیگر بازی این گروه، یانگ بویز و آتالانتا به تساوی پر گل 3-3 رضایت دادند. بعد از شیاطین سرخ 10 امتیازی، تیم‌های ویارئال، آتالانتا و یانگ بویز به ترتیب با 7، 6 و 4 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند. 

در گروه G لیل با یک گل از سد سالزبورگ گذشت و سویا با همین نتیجه، وولفسبورگ را شکست داد. در این گروه لیل با 8 امتیاز در رده اول، سالزبورگ با 7 امتیاز در رده دوم، سویا با 6 امتیاز در رده سوم و وولفسبورگ با 5 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. 

4416