عکس؛ گل قیچی برگردون دیدنی لواندوفسکی در برف کیف

عکس؛ گل قیچی برگردون دیدنی لواندوفسکی در برف کیف

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و دیناموکیف در اوکراین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک بایرن مونیخ خاتمه یافت و باواریایی ها توانستند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند و صعود خود به دور بعد را قطعی کنند.

به گزارش فوتبالی، گل اول این بازی توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 14 به ثمر رسید و این گل یک گل تماشایی و ماندگار بود که می توان آن را یکی از زیبا ترین گل های دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دانست.

لواندوفسکی در هوای برفی شهر کیف، روی سانتری که به او رسید با یک ضربه برگردون تماشایی این توپ هوایی را به گل تبدیل کرد و بدین ترتیب نشان داد که آمادگی بدنی بسیار بالایی دارد.

لواندوفسکی در حال حاضر یکی از مدعی های اصلی فتح جایزه توپ طلا است و باید دید که آیا می تواند آن را به دست بیاورد یا خیر چرا که عملکرد فردی او در سال 2021 بسیار خوب بوده است و در بایرن مونیخ خوش درخشیده است.

از لحظه گل قیچی برگردون لواندوفسکی در هوای برفی کیف قاب هایی دیدنی به ثبت رسید که در رسانه های مختلف مورد توجه قرار گرفت.

1470