پوچتینو سرانجام سکوتش را درباره شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را شکست

پوچتینو سرانجام سکوتش را درباره شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قوت گرفتن شایعات درباره رفتن مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد، سرانجام سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن سکوتش را شکست. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای هفته پس از شکست 4-1 مقابل واتفورد، سران شیاطین سرخ تصمیم به اخراج اوله گونر سولشر گرفتند و این سرمربی نروژی پس از 3 فصل حضور در الدترافورد، از این باشگاه خداحافظی کرد. حالا یکی از اخبار داغ اروپا، بحث جانشینی سولشر می‌باشد و در چند روز گذشته، نام مائوریسیو پوچتینو بیش از هر کاندید دیگری به گوش می‌رسد و مدیران منچستریونایتد معتقدند که او برای آمدن به این باشگاه، حاضر به ترک پاریس می‌باشد. 

پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت: "من بچه نیستم. تمامی زندگی‌ام را مشغول فوتبال بازی کردن بودم و حالا 12 سال است که سرمربی هستم. در حرفه‌ای کار می‌کنیم که شایعات همیشه وجود دارند و این موضوع برای من قابل درک است، اما نمی‌تواند حواس مرا از هدفم پرت کند. باید با شایعات زندگی کنیم. من تمرکزم روی کارم است و باید تلاش کنیم تا بازیکنان بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. من در پاریسن ژرمن خوشحالم و فردا برای کسب 3 امتیاز تلاش خواهیم کرد."

پوچتینو در ادامه افزود: "به پاریسن ژرمن احترام می‌گذارم و نمی‌خواهم راجع به باشگاه دیگری صحبت کنم. نمی‌خواهم با صحبت کردنم اشتباه کنم. من بازیکن پاریس بودم و عاشق این باشگاه و هوادارانش هستم."

4416