واکنش پیولی به بخشش گریزمان و حضورش در ترکیب اتلتیکو مقابل میلان

واکنش پیولی به بخشش گریزمان و حضورش در ترکیب اتلتیکو مقابل میلان

پايگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان شرکت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی، سرمربی میلان در آستانه‌ی مصاف حساس تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران رسانه ها صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

صحبت های شما با تیم قبل از تمرین امروز چه بود؟

"قبل از تمرین آنالیز کردیم که اتلتیکو مادرید چگونه بازی می کند. برای چنین بازی ای انگیزه دادن به تیمم آسان است. این آخرین شانس ما برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا است."

اوضاع تیم چطور است؟

"تیم ما برای حضور در دو رقابت ساخته شده است. برای بسیاری از بازیکنان ما، این اولین حضورشان در لیگ قهرمانان اروپاست و ما نشان دادیم که از دیگر تیم ها، فاصله چندانی نداریم. اما هنوز جزئیاتی را کم داریم. فردا باید عملکرد بسیار خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم."

وضعیت رومانیولی چطور است؟ آماده بازی است؟

"رومانیولی بهتر است و آماده بازی کردن می باشد."

وضعیت توموری چطور است؟ آیا برای بازی یکشنبه در سری آ بازمی گردد؟

"تلاشمان را خواهیم کرد. از مشکل مفصل ران، مشکل دیگری در عضله ای که حرکت لگن را مدیریت می کند، ایجاد شد."

قضاوت عملکرد تیمتان برابر فیورنتینا؟

"شما هرگز نباید یک عملکرد را بر اساس یک بازی یا یک وضعیت بسنجید. در فلورانس به این دلیل شکست خوردیم که در محوطه جریمه بر خلاف همیشه، دقت لازم را نداشتیم. هیچ بحثی در رابطه با رویکرد تیم نیست و متأسفانه از موقعیت هایمان برای گلزنی نیز استفاده نکردیم؛ فوتبال همین است."

درباره‌ی بازی بیش از حد بعضی از بازیکنان میلان از جمله لیائو؟ 

"انتخاب های من همیشه بر اساس وضعیت انفرادی هر بازیکن می باشد. مصدومیت آنته ربیچ باعث شد تا یک مهره مهم را از دست بدهیم. در این بازی ها باید تلاش کنم تا انرژی بازیکنانی چون لیائو، ابراهیموویچ و ژیرو را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم. ما هر سه روز یک بار در حال بازی کردن هستیم و هر بازی، بسیار سنگین است. ما می خواهیم همیشه تیمی رقابتی باشیم."

چه چیزی از شکست غیر منتظره دور رفت در لحظات پایانی بازی یاد گرفتید؟

"به خوبی با کیفیت های آن ها و مهارت هایشان برای ماندن در جریان بازی تا پایان آن باخبریم. تا زمانی که سوت پایان بازی زده نشود، بازی تمام نشده و این اتفاق در هفته های اخیر در والنسیا نیز برای آن ها رخ داد."

درباره‌ی بخشش محرومیت آنتوان گریزمان و در دسترس بودن او مقابل میلان؟

"اتلتیکو مادرید بازیکنان با کیفیتی دارد و آن ها تیم بسیار جمع و جوری هستند. نمی دانم چه کسی بازی خواهد کرد اما قطعأ تیمی رقابتی خواهند بود."

9404