قاضی بازی با آلومینیوم را هم از دست داد

قاضی بازی با آلومینیوم را هم از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم هوادار بعد از کسب یک سه امتیاز حساس و مهم مقابل پدیده که پایانی بر بدشانسی های این تیم بود در دیدار با فولاد بازهم شکست خورد تا همچنان تیم عنایتی روی نوار ناکامی قدم بردارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رویارویی تیم‌های هوادار و فولاد به غیر از اولین سه امتیاز جواد نکونام بعد از بازگشت به اهواز، نکته مهم دیگری را نیز به دنبال داشت و آن هم مصدومیت مهاجم باتجربه تیم هوادار بود که باعث شد تا در دیدار هفته ششم لیگ برتر رضا عنایتی نتواند از بازیکن بلند قامت خود یعنی محمد قاضی استفاده کند. 

قاضی به واسطه مصدومیتی که در بازی با سپاهان پیدا کرده بود در دیدار برابر پدیده نباید به میدان می رفت اما اهمیت بالای این تقابل و سه امتیاز آن برای تیم رضا عنایتی باعث شد تا تلاش کادر پزشکی تیم، جلسات متعدد فیزیوتراپی و البته زور آمپول باعث شوند تا محمد قاضی در بازی هوادار مقابل پدیده به میدان برود و اتفاقاً اولین گل باشگاه هوادار در تاریخ لیگ برتر ایران را به ثمر برساند. 

حالا از باشگاه هوادار خبر می رسد که به دلیل حضور قاضی با پای مصدوم در دیدار با پدیده و فشاری که به این بازیکن وارد شد، غیبت او در دیدار برابر آلومینیوم اراک را به دنبال خواهد داشت. موضوعی که قطعاً به ضرر رضا عنایتی و تیمش خواهد بود و حالا باید دید این مربی جوان چه اندیشه ای برای برتری در دیدار پیش رو و البته باقی دیدارهایی که محمد قاضی در آن حضور ندارد خواهد داشت.

6641