سرانجام سکوت لام شکست/ گلایه مدافع سابق بایرن از مربی فعلی رئالی‌ها

سرانجام سکوت لام شکست/ گلایه مدافع سابق بایرن از مربی فعلی رئالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2016/2017 فصلی با مزه های متفاوت تلخ و شیرین برای باواریایی ها بود چرا که پس از کسب قهرمانی بوندسلیگا، در دیداری پر حرف و حدیث برابر رئال مادرید حذف شدند و البته در پایان فصل نیز بازنشستگی مدافع کهنه کار و محبوب مونیخی ها نیز شوک بزرگی به هواداران این باشگاه آلمانی وارد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، فیلیپ لام، مدافع راست با تجربه تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بعد از انجام بیش از پانصد بازی و کسب تمام جام های ممکن، تصمیم گرفت کفش هایش را آویزان کند. تصمیم بازنشستگی این بازیکن، برای هواداران مونیخی کمی شوک آور بود زیرا لام در آن زمان تنها سی و چهار سال سن داشت.

فیلیپ لام در گفت و گو با خبرنگار بیلد فاش کرد که کارلو آنچلوتی تلاش بسیار اندکی برای تغییر تصمیم خداحافظی او انجام داده بوده است؛ اما کارلتو به او پیشنهاد مربیگری در کادر خود را داده بوده که البته گویا لام در آن زمان هیچ برنامه ای برای مربیگری نداشته است. لام در ارتباط با این موضوع چنین می گوید:

"در سال 2017 وقتی که تصمیم به بازنشستگی گرفتم، کارلو آنچلوتی تلاش زیادی برای تغییر دادن تصمیم من انجام نداد. در عوض، او به من گفت که می‌ توانم بازنشسته شوم اما به کنار او بروم و به کادر مربیگری او بپیوندم و چند سال بعد از آن هم می توانم خودم مسئولیت تیم را بر عهده بگیرم. من از او تشکر کردم اما پیشنهادش نپذیرفتم."

این اظهارات فیلیپ لام با آن چه که سرمربی کنونی رئال مادرید در آن زمان گفته بود، تناقض دارد. آنچلوتی ایتالیایی بارها مدعی شده بود که فیلیپ لام را متقاعد می کند تا در تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از میادین بازی، تجدید نظر کند.

9404