ادامه واکنش‌های اهالی فوتبال به تحولات اخیر کادر فنی منچستری‌ها

ادامه واکنش‌های اهالی فوتبال به تحولات اخیر کادر فنی منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال برکناری اوله گونر سولشر از مربیگری در اولدترافورد و حضور دستیار مرد نروژی یعنی مایکل کریک به عنوان سرمربی جدید ولی موقت روی نیمکت منچستری ها، موجی از پیام ها و واکنش های اهالی فوتبال خصوصا پيشکسوتان سرخپوشان انگلیسی به ماجراهای اخیر این تیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سیل پیام ها و واکنش ها از سوی اهالی فوتبال جهان و بزرگان و پیشکسوتان شیاطین سرخ به برکناری سولشر نروژی از کادر رهبری منچستر یونایتد و انتخاب کریک به سمت مربی جدید اما موقت این تیم همچنان ادامه دارد. در این بخش، به طور مختصر به برخی از این واکنش ها اشاره می کنیم.

وین رونی:

"اول از همه این که وقتی یک سرمربی کارش را از دست می‌ دهد، بسیار ناراحت کننده است. خصوصا اگر یکی از هم تیمی های سابق من باشد. من بسیار برای اوله ناراحتم. اما در حال حاضر، در اختیار باشگاهم هستم مگر این که حرف دیگری زده شود. من سرمربی دربی کانتی هستم و برای گرفتن بهترین نتایج در زمین تلاش می‌ کنم. ضمنا، هیچ توجیهی برای این که بازیکنان بازی را رها کرده و اجازه لو رفتن توپ را بدهند اما پس از بازی، کس دیگری را مقصر بدانند، قابل قبول نیست. من بسیار عصبانی می‌ شدم اگر چنین نمایشی از بازیکنانم می‌ دیدم. آن ها باید بدانند که در یکی از بزرگ‌ ترین باشگاه‌ های دنیا هستند و به حضور در این تیم افتخار کنند."

اندی کول:

"بهترین ها را برایت آرزومندم؛دیگران هر چه که بگویند، تو اسطوره منچستر یونایتد باقی خواهی ماند. تو قلب و روحت را برای برگرداندن روزهای خوب در اولدترافورد گذاشتی."

پیتر اشمایکل:

"واقعاً ناراحت کننده است؛ من واقعاً ناراحت شدم. از طرف اوله، از طرف باشگاه فوتبال و از طرف طرفداران. سرمربیان زیادی هستند که باید در مدت زمان کوتاهی اخراج بشوند."

پپ گواردیولا:

"برای اوله بهترین ها رو آرزو می کنم. باعث افتخار بود که مقابلش بازی کنیم. او بیشتر از چیزی که دلم می خواست، من را شکست داد."

گری نویل:

"تو باعث افتخار ما شدی اوله. شرایط در ماه های اخیر خیلی سخت بود اما قبل از آن، تو روح را به باشگاه برگرداندی. دوست دار تو هستم."

جیمی کرگر:

"منچستر یونایتد یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است؛ زمان آن فرا رسیده است که آن ها مجدد شروع کنند. هر کسی که کتابچه راهنمای جایگزینی یک مربی فوتبال را می نویسد، باید اتفاقات اخیر در اولدترافورد را مفید بداند؛ باید به سادگی مشاهده کنید که آن ها چه کار می کنند و شما برعکس آن را انجام دهید."

جاناتان وودگیت:

"این مشکل برای هر مربی ای که می خواهد سکان هدایت تیمی را بر عهده بگیرد، وجود دارد. این که او چگونه تیم را خواهد ساخت؟ چگونه باشگاه به پنجره نقل و انتقالات بعدی خواهد رفت؟ و باید بررسی و برنامه‌ ریزی کند. آن‌ ها نمی‌ دانند چه مدیری در فصل آینده روی کار خواهد آمد. این موضوع مهمی است که اگر این مربی موقت وارد تیم شود و کارهای باور نکردنی انجام دهد، چه اتفاقی می افتد؟ آیا این شغل را رسماً به دست می آورد؟ من می دانم که آن ها می گویند موقت؛ من می دانم که منچستر یونایتد شش امتیاز با آن جایگاه مناسب یعنی جایی که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، فاصله دارد؛ ولی اگر مربی موقت بتواند این کار را عالی انجام دهد، آیا واقعا این شغل را به طور دائمی به دست خواهد آورد؟ آیا هواداران می خواهند که با چنین فردی قرارداد دائمی امضا شود؟"

پاتریس اورا درباره‌ی اخراج اوله:

"از تو متشکرم دوست من؛ تو باعث شدی من دوباره به منچستر یونایتد ایمان بیاورم؛ متاسفانه برخی از مردم وقتی که تیم نتیجه نمی‌ گیرد، فراموش می‌ کنند که چه کارهایی برای تیم انجام داده ای. اما خطاب به بازیکنان؛ به زودی به سراغتان خواهم آمد. بازی با آرسنال شما را خواهم دید!"

9404