آخرین خبرها از ارتباط نزدیک سرنوشت 2 مربی در 2 تیم منچستری و پاریسی

آخرین خبرها از ارتباط نزدیک سرنوشت 2 مربی در 2 تیم منچستری و پاریسی

پایگاه خبری فوتبالی - پس از خروج سولشر از اولدترافورد، حالا جدی ترین بحث مطرح شده پیرامون سرنوشت نیمکت شیاطین سرخ، به نوعی با سرنوشت نیمکت پاریسی ها گره خورده به نظر می رسد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تاک اسپورت، لورنس جولین، خبرنگار این نشریه در ارتباط با آینده نیمکت های دو تیم منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن می گوید:

"باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه همیشه یکی از طرفداران پر و پا قرص زین الدین زیدان بوده است. آن ها نیز می دانند که رؤیای پوچتینو همیشه سرمربیگری تیم منچستر یونایتد بوده است. من فکر می کنم که منچستر یونایتد اکنون پوچتینو را به دست می آورد و زیدان نیز به پاریسن ژرمن خواهد رفت."

همچنین میگوئل دیلینی، خبرنگار ایندیپندنت نیز در همین ارتباط می گوید:

"منابع نزدیک به زین الدین زیدان در مادرید معتقدند که هنوز شرایطی وجود دارد که بر اساس آن، با رفتن زیدان به پاریسن ژرمن و انتقال پوچتینو به منچستر یونایتد، بتوان همه را راضی نگه داشت. در حالی که این احتمال برای پایان فصل در نظر گرفته شده بود، اما اوضاع، آمار و ارقام به طور فاحشی اشاره به این موضوع دارند که این انتقال، خیلی سریع تر و شاید همین الان صورت بگیرد."

سانتی آئونا، خبرنگاری از رسانه فوت مرکاتو نیز گزارشی منتشر کرده که مطابق آن، مدیران باشگاه منچستر یونایتد به مائوریسیو پوچتینو اطلاع داده اند که حاضرند غرامت او را به پاریسن ژرمن پرداخت کنند. پاریسن ژرمن هم اگر جایگزین مناسبی برای او بیابد، حتما این پیشنهاد را قبول می کند. در صورتی که پاریسن ژرمن موفق به یافتن جانشین مناسبی برای پوچتینو شود، اجازه جدایی این مربی آرژانتینی را صادر خواهد کرد. در حال حاضر، زیدان گزینه شماره یک آن هاست و در طرف مقابل نیز ایجنت زیدان علاقه دارد که او را به پی اس جی منتقل کند."

9404