دو گزینه گل‌محمدی برای جانشینی حسینی

دو گزینه گل‌محمدی برای جانشینی حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین سیدجلال حسینی در بازی فردا کدام بازیکن خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت اعلام کرد که سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی نمی‌توانند پرسپولیس را در بازی فردا همراهی کنند.

یحیی که تیمش را در 2 بازی گذشته مقابل گل‌گهر و مس رفسنجان با سیستم 3 دفاعه آرایش کرده است، اگر بخواهد در بازی فردا هم از این سیستم استفاده کند، باید سراغ یکی از مدافعان تیمش برود.قرمزها روی نیمکت تنها علیرضا ابراهیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارند که می‌تواند جانشین کاپیتان اول پرسپولیس شود. اگر این اتفاق رخ دهد علیرضا ابراهیمی در کنار فرجی و نعمتی، یکی از سه مدافع مرکزی پرسپولیس در بازی فردا خواهند بود.

البته برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که یحیی نمی‌خواهد به ابراهیمی از دست بدهد و حتی به خاطر این کار شاید تغییر سیستم دهد. اگر این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس با سیستم چهار دفاعه از صنعت نفت پذیرایی کند، سرمربی پرسپولیس از علی نعمتی و فرشاد فرجی به عنوان دو مدافع میانی تیمش استفاده خواهد کرد. در سمت راست که حضور مهدی شیری در ترکیب اصلی، قطعی است و احتمالا، وحید امیری دوباره به سمت چپ خط دفاعی منتقل خواهد شد.

گل‌محمدی در نشست خبری امروزش درباره اینکه تیمش را با چه سیستمی در بازیهای آینده به میدان خواهد فرستاد، چنین توضیحی داد: باید ببینیم در بازی‌های آینده چه می‌شود. ما هم بازی چهار دفاعه را بلد هستیم انجام دهیم و هم سیستم سه دفاعه را یاد گرفتیم. این مسئله در آینده خیلی به ما کمک می‌کند و نسبت به نوع و سیستم بازی حریف می‌توانیم از هر دو سیستم استفاده کنیم.

7655