کالدرون سوژه کنایه صدری به انصاری‌فرد

کالدرون سوژه کنایه صدری به انصاری‌فرد

پایگاه خبری فوتبالی- مخاطب صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر چه کسی بود؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس این روزها به دلیل عدم پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون سرمربی سابق آرژانتینی این باشگاه با مشکل بسته شدن پنجره مواجه است و نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

شب گذشته مجید صدری با حضور در برنامه فوتبال برتر، در پاسخ به سوالی درباره دلیل باز نشدن پنجره پرسپولیس، گفت: شنیده‌ام که مشکل آقای کالدرون با صدهزار دلار حل می‌شده و جالب است من دوبار با ایشان صحبت کردم و آدم محترمی بودند و با ما راه آمدند ولی الان باید حق بدهیم که به ما اعتماد ندارد و تا وقتی این 740 هزار دلار به حساب وکیل‌شان ننشیند تاییدیه را نمی‌دهد و تمام تلاش‌مان این این که این کار را انجام دهیم.

به نظر می رسد که مخاطب صحبت‌های صدری، مدیرعامل اسبق این باشگاه یعنی محمدحسن انصاری‌فرد باشد. صدری معتقد است رفتار خوبی با کالدرون در زمان حضور مربی آرژانتینی در پرسپولیس صورت نگرفت و در حالی که انصاری‌فرد و همکارانش می‌توانستند این پرونده را با تعامل بیشتری خاتمه دهند اما این اتفاق رخ نداد تا حالا بزرگترین مشکل پرسپولیس، پرونده کالدرون باشد.

سرمربی آرژانتینی، پیش‌تر موافقت خود برای انجام مذاکره پیش از صدور حکم را اعلام کرده بود اما در نهایت این پرونده به کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش رفت و منجر به صدور حکم 740 هزار دلاری علیه قرمزها شد.

7655