گزینه‌های جدید بارسلونا: مهاجم چلسی و دفاع چپ بنفیکا

گزینه‌های جدید بارسلونا: مهاجم چلسی و دفاع چپ بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - از زمان بازگشت ژاوی به بارسلونا، شایعات زیادی در مورد خرید بازییکنان مختلف توسط تیم کاتالان مطرح می شود.

به گزارش فوتبالی، حالا دو نام جدید مورد توجه بارسلونا قرار گرفته اند. یکی از آنها الکس خریمالدو دفاع چپ اسپانیایی 26 ساله بنفیکا و محصول آکادمی بارسلونا است. وی اخیرا در مورد احتمال بازگشت به بارسا گفته است:" بارسلونا همیشه خانه من بوده است و درها را به روی بازگشت به خانه ام نمی بندم. انکار نمی کنم که بارسلونا در قلب من است و حضور در آن جا یکی از رویاهای کودکی من بوده است. رویایم در لاماسیا حضور در تیم بزرگسالان بارسا و بازی در نیوکمپ بود اما حالا با بنفیکا در این استادیوم بازی خواهم کرد."

از طرفی چلسی در ادامه گشت و گذارش برای تقویت خط حمله به سراغ تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی رفته است. در حقیقت آنها در تلاش برای خرید استرلینگ از سیتی هستند اما اگر موفق نشوند به گزینه های دیگری فکر خواهند کرد. در ابتدا از حکیم زیاش مراکشی به عنوان گزینه بارسا اسم برده شده بود اما حالا گفته می شود که تیمو ورنر نیز نگاه آنها را به خود جلب کرده است. ورنر با حضور لوکاکو در ترکیب چلسی کمرنگ شده و به نظر می رسد که مشکلی برای ترک تیم توخل نداشته باشد.

4125