مشخص شدن لیست خرید سه نفره پوچتینو در منچستریونایتد

مشخص شدن لیست خرید سه نفره پوچتینو در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد گزینه های جانشینی اوله گونر سولشر روی نیمکت منچستریونایتد مطرح شده است که در حال حاضر به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی پی اس جی یکی از گزینه ها باشد.

به گزارش فوتبالی، حالا تاک اسپورت مدعی شده است که در صورتی که پوچتینو راهی اولدترافورد شود، سه نفر را در لیست خرید زمستانی خود قرار خواهد داد: جود بلینگام، کیران تریپیر و ژول کنده.

بلینگام یکی از پدیده های دورتموند است که قیمتش حداقل 120 میلیون یورو تخمین زده می شود و پوچتینو می خواهد از او در همان نقشی استفاده کند که دله الی در تاتنهام داشت. دورتموند با فروش وی موافق نیست و روی این بازیکن به شکل ویژه ای حساب می کنند.  به هر صورت پوچتینو علاقه ویژه ای به این بازیکن 18 ساله انگلیسی دارد. دو گزینه دیگر پوچتینو در لالیگا هستند. تریپیر که پیش از این نیز مورد توجه یونایتد قرار داشت، در تاتنهام با مربی آرژانتینی کار کرده و می تواند به رقیبی سرسخت برای ون بیساکا در اولدترافورد تبدیل شود. گزینه سوم نیژ ژول کنده مدافع فرانسوی سویا است که چلسی نیز به دنبال خریدنش است و سویا با کمتر از 80 میلیون یورو حاضر به فروش وی نخواهد شد. 

4125