بیگی: امیدوارم اسکوچیچ بازی‌های نساجی را زیر نظر بگیرد/ آقای خیابانی، اسم من سعید غلامعلی‌بیگی است!

بیگی: امیدوارم اسکوچیچ بازی‌های نساجی را زیر نظر بگیرد/ آقای خیابانی، اسم من سعید غلامعلی‌بیگی است!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی تیم نساجی اعتقاد دارد 3-4 بازیکن از این تیم شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

به گزارش فوتبالی، سعید غلامعلی بیگی از اینکه جواد خیابانی نام و نام خانوادگی او را در جریان دیدار با استقلال اشتباه اعلام کرده دلگیر است. البته که نام سعید غلامعلی بیگی به اشتباه در لیست بازی با استقلال، سید غلامعلی بیگی درج شده بود. بیگی در این مورد می‌گوید: از آقای خیابانی انتظار بیشتری داریم زیرا او یکی از با‌تجربه‌ترین گزارشگران و مجریان ایران است. اینکه اسم من در لیست بازی اشتباه نوشته شده قطعا تقصیر ایشان نیست اما واقعا تعجب می‌کنم که آقای خیابانی به این اشتباه دامن زده و اسم دقیق من را نمی‌دانسته است. فکر می‌کنم گزارشگران قبل از بازی اسامی و مشخصات بازیکنان تیم ها را بررسی می‌کنند و من هم از سال گذشته یکی از بازیکنان اصلی نساجی بودم و از طریق این مصاحبه به آقای خیابانی می گویم که اسم من سعید غلامعلی بیگی است.

بیگی در مورد دیدار نساجی و پیکان که در ورزشگاه ساری برگزار می‌شود عنوان کرد: بازی سختی مقابل پیکان داریم و این تیم بازی خوبی را از خودش به نمایش می گذارد اما شک نداشته باشید هدف ما در بازی پیکان کسب سه امتیاز خواهد بود اصلا دوست نداریم در این بازی امتیاز دست بدهیم. کاش مسئولان استان مازندران هر چه زودتر چمن ورزشگاه وطنی را آماده بازیهای خانگی ما کنند.

او تصریح کرد: سبک بازی که مد نظر کادرفنی است را واقعا نمی‌شود در زمین بی‌کیفیت به نمایش گذاشت. شما با دیدن دو بازی ما برابر استقلال و پرسپولیس متوجه سطح فنی نساجی می‌شوید اما جلوی صنعت نفت که شکست خوردیم، کیفیت پایین زمین ورزشگاه ساری قطعا در این مساله تاثیرگذار بود. 

بخش پایانی صحبتهای بیگی، درخواست ویژه او از سرمربی تیم ملی است: امیدوارم آقای دراگان اسکوچیچ بازیهای تیم ما را به دقت زیر نظر بگیرند. 3-4 بازیکن از تیم ما شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارند و امیدوارم من و هم تیمی‌هایم فرصت حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کنیم.

9697