حمایت عجیب یک پیشکسوت از ملی‌پوش یوونتوس: دیوانه است!

حمایت عجیب یک پیشکسوت از ملی‌پوش یوونتوس: دیوانه است!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق آتزوری و بیانکونری بعد از تماشای دیدار یوونتوس مقابل لاتزیو در سری آ که به پیروزی تورینی ها انجامید، یک بار دیگر از ملی پوش ایتالیایی بانوی پیر تمجید کرد و او را یک بازیکن درجه یک خواند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، آلسیو تاکیناردی، هافبک ایتالیایی سابق یوونتوس در واکنش به عملکرد ماه های اخیر فدریکو کیه‌زا، ستاره‌ی ملی پوش یوونتوس خصوصا نمایش او در پیروزی شنبه شب بانوی پیر در زمین لاتزیو، به خبرنگاران گفت:

"کیه‌زا یک بازیکن دیوانه است! در حال حاضر، فدریکو قوی ترین بازیکن مکس آلگری در ترکیب تیم در شرایط فعلی می باشد."

ملی پوش سابق فوتبال ایتالیا همچنین از دژان کولوسفسکی، وینگر جوان و سوئدی بیانکونری هم درخواست کرده تا عملکرد خود را بهبود ببخشد زیرا تاکیناردی معتقد است که این بازیکن جوان می تواند بسیار بهتر از آن چه که هم اکنون نشان می دهد، به یوونتوس کمک کند. تاکیناردی در این رابطه می گوید:

"من از شکایت بازیکنان لاتزیو در مورد ضربات پنالتی شگفت زده شدم و داور به خوبی موضوع را بررسی کرد. در خصوص کولوسفسکی نیز باید بگویم که من او را خوب می شناسم و می دانم که او می تواند خیلی بیشتر از این ها انجام دهد‌؛ اما او باید خیلی بهتر و قاطع تر عمل کند و باید توان رقابتی خود را افزایش دهد."

9404