تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس؛ سیدجلال و اسدی نیمکت‌نشین می‌شوند؟

تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس؛ سیدجلال و اسدی نیمکت‌نشین می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که احتمالا سرمربی پرسپولیس تیمش را با چند تغییر به مصاف صنعت نفت بفرستد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از 2 برد متوالی در شروع لیگ، در سه بازی آخرش موفق به پیروزی نشده و حتی تغییر سیستم هم فعلا برای این تیم نتیجه‌بخش نبوده است.

در چنین شرایطی، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که به جز تغییر دروازه‌بان پرسپولیس در بازی فردا که احتمالش بسیار بالاست و لک دوباره به ترکیب اصلی برخواهد گشت، شاید شاهد دو تغییر دیگر هم در ترکیب قرمزها باشیم.

با توجه به آنکه سیدجلال حسینی در روزهای گذشته مصدوم شده، احتمال نیمکت‌نشینی او وجود دارد منتهی هنوز معلوم نیست یحیی از علیرضا ابراهیمی به جای کاپیتان تیمش استفاده خواهد کرد یا اینکه بازیکن دیگری را به جای سیدجلال به میدان خواهد فرستاد.

در خط میانی هم احتمال نیمکت‌نشینی رضا اسدی وجود دارد. بازیکنی که به نظر می‌رسد بیشتر از سایر همبازیانش تحت فشار قرار دارد و با توجه به انتقادهای نسبتا زیادی که از شماره 8 قرمزها صورت گرفته، شاید یحیی گل‌محمدی ترجیح دهد جلوی صنعت نفت از کمال کامیابی‌نیا برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و به اسدی استراحت دهد.

1414