انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا چه تاثیری بر روی بازیکنان گذاشته است؟

انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا چه تاثیری بر روی بازیکنان گذاشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا می‌گوید که انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا، به بازیکنان این تیم روحیه و انگیزه مضاعفی برای ارائه یک عملکرد سطح بالا در زمین داده است. 

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از باخت غیرمنتظره یک بر صفر بارسلونا برابر رایو وایکانو، خوان لاپورتا تصمیم به تغییر سرمربی گرفت و رونالد کومان هلندی را از کار برکنار و ژاوی هرناندز را به عنوان جانشینش منصوب کرد. ژاوی در اولین حضورش روی نیمکت کاتالان‌ها، موفق شد اسپانیول را در دربی شهر کاتالونیا، با نتیجه 1-0 شکست دهد و حالا سه شنبه شب اولین حضورش را در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، سه شنبه شب آبی اناری‌ها در ورزشگاه نیوکمپ، میزبان بنفیکایی هستند که در دیدار رفت با نتیجه 3-0 شکست خوردند و حالا حتما باید در این دیدار پیروز شوند. آلبا در خصوص انتصاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسا گفت: "حداقل برای من، داشتن او به عنوان سرمربی تیم، روحیه‌ام را افزایش می‌دهد. من به ژاوی جواب اعتمادش را خواهم داد. هرکاری برای سربلندی تیم و سرمربی انجام خواهیم داد. این هدف اصلی تیم است. جلسات تمرینی واقعا بسیار خاص و کار آمد هستند. از داشتن او واقعا خوشحالیم."

4416