اظهار نظر جالب آلگری درباره دیدار حساس یوونتوس برابر چلسی

اظهار نظر جالب آلگری درباره دیدار حساس یوونتوس برابر چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی است که غیبت روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی، می‌تواند به نفع آبی‌‎های لندن تمام شود! 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و یوونتوس در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود بانوی پیر به پایان رسید و این دیدار، جنگ برای تصاحب صدر جدول می‌باشد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، یکی از مصدومین احتمالی در این دیدار، روملو لوکاکو می‌باشد، که در دیدار رفت در تورین به میدان رفت، اما بعد از چند وقت از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و بیش از یک ماه است که از میادین به دور می‌باشد و حالا اخباری مبنی بر بازگشت او و بازی کردنش برابر غول ایتالیایی به گوش می‎رسد. آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "فردا شب برابر صدرنشین لیگ برتر انگلیس و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد. بدون لوکاکو، آن‌ها شخصیت متفاوتی خواهند داشت و نوع دیگری بازی خواهند کرد. لوکاکو یکی از ارکان اصلی ترکیب چلسی بود، اما حالا بیشتر ضد حمله خواهند زد. غیبت او باعث می‌شود که چلسی با سرعت بیشتری بازی کند و با تاکتیک دفاعی دیگری را اتخاذ کند."

4416