هشدار سرمربی چلسی به یوونتوس

هشدار سرمربی چلسی به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اذعان کرد که آن‌ها حتی در صورت غیبت روملو لوکاکو نیز با تمام وجود وارد میدان خواهند شد و برای پیروزی خواهند جنگید. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم چلسی و یوونتوس از چهارچوب هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم استمفورد بریج به میدان خواهند رفت. تاکنون صعود بانوی پیر به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده و آبی‌های لندن نیز تنها بک امتیاز در دو دیدار آینده خود نیاز دارند تا جواز حضور در مرحله حذفی را دریافت کنند، اما این دیدار حساسیت خاصی برای تصاحب رده اول گروه دارد. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما نمی‌خواهیم صعود خود را با یک بازی غیرمحتاطانه به خطر بیاندازیم، اما به یوونتوس هشدار می‌دهم که تمام تلاش خود را گرفتن نتیجه مناسب در این دیدار به کار خواهیم گرفت."

"لوکاکو؟ حضور او هنوز قطعی نیست. او در تمرینات آماده بود، اما باید پیش از بازی، شرایط را با دقت بسنجیم. او یک قرار ملاقات با تیم پزشکی باشگاه دارد. شاید بتوانیم 20 بازیکن با خود همراه داشته باشیم. حال جورجینیو خوب است. هاورتز یک مشکل همسترینگ داشت و نمی‌خواهیم در مورد او ریسک کنیم."

4416