کنفرانس خبری ژاوی پیش از اولین تجربه‌اش در لیگ قهرمانان

کنفرانس خبری ژاوی پیش از اولین تجربه‌اش در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا در کنفرانس خبری تاکید کرد که آن‌ها باید نشان دهند که بهتر از بنفیکا هستند و این امر فقط در زمین بازی تحقق پیدا خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در یک دیدار مرگ و زندگی، میزبان بنفیکا در نیوکمپ خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در لیسبون با پیروزی 3-0 نماینده پرتغال به پایان رسید و همین نتیجه بد باعث شده تا صعود کاتالان‌ها از مرحله گروهی به خطر بیفتد. دیدار فردا شب مقابل بنفیکا، اولین تجربه ژاوی به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و این مربی 41 ساله امیدوار است تا شاگردانش بتوانند با حداکثر امتیاز از زمین بازی خارج شوند. 

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "باید در زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم. اگر پیروز شویم، تمام تمرکزمان را روی راند دوم خواهیم گذاشت. باید مثبت اندیش باشیم و تهاجمی بازی کنیم. باید پیروز شویم، حتی اگر در دیدار رفت با نتیجه 3-0 شکست خورده باشیم." 

روز شنبه در دربی مقابل اسپانیول، ژاوی هرناندز برای اولین بار روی نیمکت بارسلونا و توانست 3 امتیاز را نیز کسب کند. او در این باره نیز گفت: "اول از تمامی هواداران بابت ساختن چنین اتمسفر زیبایی تشکر می‌کنم. این بهترین اتمسفری بود که در تمام طول دوران حضورم در نیوکمپ حس کرده بودم. من از شما می‌خواهم که به ورزشگاه بیایید و ما را حمایت کنید."

4416