انصراف یک تیم عراقی از لیگ قهرمانان آسیا

انصراف یک تیم عراقی از لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال الشرطه عراق از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امروز سیدبندی و دیدارهای مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که طی آن تیم فوتبال الشرطه می بایست در دیدار نخست از مرحله پلی آف، به مصاف قهرمان جام حذفی ازبکستان برود و در ادامه نیز برنده این مسابقه به دیدار الغرافه می رفت تا تیم برنده راهی مرحله گروهی شود.

اما امروز باشگاه الشرطه عراق از شرکت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد. حسین الخرسانی مسئول هماهنگی رسانه ای الشرطه در گفتگویی به وب سایت کووورة گفت: تصمیم مدیریتی باشگاه از ابتدا این بوده است که الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد تا روی رقابت های لیگ داخلی و جام حذفی عراق متمرکز شود و خود را برای این مسابقات آماده کند. 

وی افزود: فدراسیون فوتبال عراق نام باشگاه الشرطه را به دلیل دریافت مجوز حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا جایگزین النجفی شود که مجوز را کسب نکرد. به همین دلیل علیرغم اینکه باشگاه از قبل عدم حضور خود را در این مسابقات اعلام کرده بود، نام الشرطه وارد قرعه کشی این مسابقات شد.

او در پایان گفت: تصمیم برای عدم شرکت در لیگ قهرمانان، پس از یک مطالعه گسترده گرفته شد که مدیران تیم به این نتیجه رسیدند تا الشرطه روی مسابقات محلی تمرکز می کند و در سال آینده با کسب عنوان قهرمان لیگ، بدون حضور در مرحله پلی آف که باعث خستگی تیم می شود، در همان دور گروهی این رقابت ها شرکت کند.

بدین ترتیب نیروی هوایی به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ عراق در مرحله گروهی حاضر شده و الزوراء نیز باید در مرحله پلی آف به مصاف التعاون عربستان برود تا در صورت پیروزی، به مرحله گروهی راه یابد.

6641