حواشی اولین باخت میلان؛ توهین هواداران به گابیا و پاسخ تند نامزد او: جاهلید و نادان!

حواشی اولین باخت میلان؛ توهین هواداران به گابیا و پاسخ تند نامزد او: جاهلید و نادان!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان روسونری شنبه شب دومین بازی این فصل خود را برابر فیورنتینا تجربه کرد اما متاسفانه شب خوبی برای او نبود و میلانی ها چهار گل دریافت کردند که اشتباه بسیار بزرگ این بازیکن نیز در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، زمانی که چیپریان تاتاروشانو، دروازه بان میلان در دیدار شنبه شب گذشته مقابل فیورنتینا در کنترل توپ دریافتی از روی نقطه کرنر ناموفق بود، توپ در محوطه جریمه فرود آمد و در حالی که متئو گابیا، مدافع جوان و کم تجربه روسونری کاملاً فرصت دور کردن این توپ را داشت، اما ترجیح داد که دور توپ گارد بگیرد تا دروازه بان بیاید و توپ را جمع کند.

متئو گابیا همچنین نتوانست بر روی گل سوم که توسط دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند، دفاع مناسبی انجام دهد و این مدافع جوان روسونری پس از دریبل خوردن، به راحتی پشت سر گذاشته شد.

این عملکرد ضعیف برای روسونری آن هم در چنین بازی حساسی، باعث شد تا بسیاری از هواداران میلان به این مدافع جوان انتقادات و توهین های بسیاری انجام بدهند. به همین دلیل، نامزد متئو گابیا با انتشار پیامی تند و سخت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، نسبت به این موضوع و توهین های صورت گرفته واکنش نشان داد و چنین نوشت:

"واقعا شرمنده و متأسفم که بخشی از همان نژاد و نسلی هستم که در آن، افراد نادان و ناامید وجود دارند که ترجیح می دهند عصبانیتِ سرکوب شده خود را بر سر جوانان بیست ساله خالی کنند و به آن ها آسیب بزنند. فوتبال یک بازی است و در نتیجه، باید بدون هیچ حساسیتی به آن توجه کرد. هر کسی آزاد است تا افکارش را بیان کند اما با رعایت حد و حدود. شأن و احترام به یک انسان، هنوز هم همان تعریفی است که می دانیم و این چیزی است که یک هوادار و یک نادان را از هم متمایز می کند و این همان چیزی است که شما هستید."

9404