نخستین صحبت‌های سرمربی جدید و موقت منچستریونایتد پیش از بازی با ویارئال

نخستین صحبت‌های سرمربی جدید و موقت منچستریونایتد پیش از بازی با ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از برکناری سرمربی نروژی شیاطین سرخ، مایکل کریک به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شده و حالا او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا مقابل ویارئال، در خصوص حضورش روی نیمکت منچستری ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، مایکل کریک، دستیار اوله گونر سولشر که پس از برکناری او، به عنوان سرمربی جدید و البته موقت منچستر یونایتد انتخاب شده، قبل از مسابقه این تیم مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها به گفت و گو پرداخته که صحبت های کریک را در ادامه می خوانید:

"من باشگاه را به خوبی می شناسم. مدت بسیار طولانی در این جا بودم. همه برای مدتی طولانی، به تعهد و فداکاری نیاز داریم."

"وضعیت در منچستر یونایتد احساسی است. من سه سال با سولشر کار کرده ام و او را بیش از همه می شناسم. دیدن از دست دادن کارش برای من و برای بسیاری در باشگاه سخت است."

"شما می توانید آن چه را که سولشر برای همه ما به ارمغان آورد، از عواطف و احساساتی که دیروز اتفاق افتاد، مشاهده کنید. نتایج همه چیز تا آن جایی است که یک محیط خوب برای تیم ایجاد کنید. شما آن چه که لیاقتش را دارید، دریافت نمی کنید؛ بنابراین یک تشکر بزرگ از سوی همه ما برای اوله‌.″

"همه ما برای بازی فردا هیجان زده ایم. بازیکنان بسیار مشتاقانه منتظر این مسابقه هستند."

"مطمئن نیستم تا چه زمانی در این موقعیت باشم. فعلاً این موضوع در ذهن من نیست و فقط به بازی فردا فکر می کنم؛ این یک مسابقه بزرگ برای ماست."

"ما می توانیم بنشینیم و درباره هر موضوع خاصی صحبت کنیم. اکنون زمان آن نیست که به گذشته نگاه کنم. من می دانم که چه کاری را می توانستم در ذهنم بهتر انجام دهم."

"انتظار چه تغییری را داشته باشیم؟ من قصد ندارم برنامه هایم را فاش کنم، اما مسلما ایده های خودم را دارم."

"واقعا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. من از نزدیک با اوله کار کردم. ما به عنوان مربی و مدیر، ذهنیت مشابهی داریم. من شخصیت خودم را دارم اما بسیار شبیه اوله هستم به همین دلیل، با هم کار کردیم.″

"چیزی که برای هواداران مهم است، کسب نتیجه است. من می توانم در مورد هر اتفاقی که در تمرینات رخ می دهد و کارهایی که انجام می دهیم صحبت کنم اما مهم، نتایج است."

"تا زمانی که باشگاه به من نیاز داشته باشد و من را بخواهد، من هر آن چه در توان دارم را ارائه خواهم داد."

"این آسان است که به جایی نگاه کنم که دقیقا به عنوان بازیکن در آن بودم. برای من چیزی که اهمیت دارد، پرواز به اسپانیا و آماده شدن برای بازی فردا است."

9404