لیگ یک/ تساوی پرگل شمس آذر و خیبر

لیگ یک/ تساوی پرگل شمس آذر و خیبر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال شمس آذر توانست در خانه مقابل تیم پرستاره خیبر خرم آباد حداقل امتیاز را کسب کند، در شرایطی که شاگردان کرمپور شانس پیروزی را هم در این مسابقه داشتند.

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم لیگ یک امروز در قزوین برگزار شد، جایی که تیم فوتبال شمس آذر برای فرار از قعر جدول و رسیدن به نخستین پیروزی فصل باید در خانه از تیم پرستاره خیبر خرم آباد پذیرایی می‌کرد، آن‌هم در شرایطی که خیبری‌ها برای شوک دادن به تیم خود در کادرفنی تغییراتی را ایجاد کرده بودند و عبدالله ویسی جایگزین محسن عاشوری شده بود.

 برخلاف بازی‌های گذشته، شمس آذر توانست شروع بهتری داشته باشد و خیلی زود در دقیقه 3، عباس عسگری توانست گل برتری نماینده استان قزوین را وارد دروازه خیبر کند؛ اما با این‌حال فشار شاگردان ویسی برای به تساوی کشاندن بازی جواب داد و آن‌ها موفق شدند توسط حمیدرضا دیوسالار در دقیقه 26 به گل تساوی برسند.

 دقایقی بعد از گلزنی دیوسالار، امیرمسعود سرآبادانی بار دیگر شمس آذر را پیش انداخت اما هافبک باتجربه خیبری‌ها مجدداً با گلزنی خود کار را به تساوی کشاند تا در فاصله 40 دقیقه، 4 بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کند؛ اما شاگردان کرمپور راضی به تساوی در نیمه نخست نبودند و فرید امیری در اوقات تلف شده نیمه اول گل برتری تیمش را زد تا شمس آذر با پیروزی به رختکن برود.

بعد از گل دوم خیبر، پژواک کرمپور سرمربی شمس آذر اعتراضات شدیدی را نسبت به عملکرد داور مسابقه داشت که این اعتراضات باعث شد تا او از کنار زمین اخراج شود؛ با شروع نیمه دوم، شاگردان عبدالله ویسی به دنبال گل تساوی بودند و حملات یکپارچه‌ای را روی دروازه شمس آذر انجام دادند و سرانجام خط دفاعی قزوینی‌ها دچار اشتباه شد و داور پنالتی به سود خیبر اعلام کرد، پنالتی که محمدجواد عباسی آن را به گل تبدیل کرد تا بازی 3-3 مساوی شود.

بعد از آن‌که بازی برای سومین‌بار به تساوی کشیده شد، 30 دقیقه پایانی در اوج هیجان و رقابت دو تیم دنبال شد و شاگردان کرمپور و ویسی به دنبال گل پیروزی‎بخش بودند؛ اما تلاش مهاجمان شمس آذر و خیبر برای به ثمر رساندن گل چهارم و برتری تیم‌شان بی‌ثمر بود تا در پرگل‌ترین بازی فصل جدید لیگ یک در قزوین، بازی با تساوی 3-3 به پایان برسد و دو تیم با تقسیم امتیازات هفته هفتم را به پایان ببرند. محمدجواد عباسی مهاجم گلزن خیبر نیز در دقایق پایانی بازی از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا شاگردان ویسی بازی را 10 نفره به پایان ببرند.

 با این نتیجه، شمس آذر در پایان هفته هفتم بدون برد باقی ماند و با 3 امتیاز به جایگاه هفدهم جدول سقوط کرد؛ خیبر خرم آباد هم برای چهارمین بازی متوالی بدون کسب 3 امتیاز کامل از میدان خارج شد تا با 12 امتیاز از 7 مسابقه رتبه چهارم جدول نیز برای شاگردان ویسی از دست برود.

۴۱۵۴