لیگ یک/ تساوی رایکا و ویستاتوربین/ پنالتی جنجالی

لیگ یک/ تساوی رایکا و ویستاتوربین/ پنالتی جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- لحظات پایانی دیدار دو تیم رایکا بابل و ویستاتوربین با جنجال همراه شد.

به گزارش فوتبالی، تیم رایکای بابل بعد از ناکامی در کسب برد طی سه بازی متوالی، هفته گذشته موفق شد آرمان گهر را با یک گل شکست داده و به نیمه بالایی جدول صعود کند. شاگردان پیروز قربانی بعد از این برد خانگی امروز در هفته هفتم دوباره در خانه به میدان رفتند.

 حریف رایکا در بازی امروز، ویستا توربین بود؛ تیمی که پس از شکست در هفته اول، دو برد، دو مساوی و یک باخت دیگر را ثبت کرد. این تیم هفته گذشته با یک نتیجه مقتدرانه ماشین سازی را شکست داد تا با یک امتیاز کمتر نسبت به رایکا، در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. بازی دو تیم در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته یک از ساعت 14:45 در بابل شروع شد تا برندگان هفته گذشته که در جدول رده بندی همسایه یکدیگر بودند برای کسب هر سه امتیاز به رقابت بپردازند.

گل ویستاتوربین را در این بازی مهرداد قاسمی‌نژاد بازیکن اسبق رایکا با پاس مرتضی حسینی وارد دروازه حریف کرد که در ادامه جشن گل خود را در سکوت به احترام تیم سابقش برگزار کرد.

در شرایطی که جشن گل ویستاتوربین هنوز به پایان نرسیده بود، رایکا بابل روی یک ارسال توانست خیلی زود بازی را با گل جواد غلامی به تساوی کشاند.

 با این حال حملات ویستاتوربین به فشار حملات خود اضافه کرد و در دقایق پایانی بازی روی فرار محمد امرایی با اعلام داور صاحب موقعیت پنالتی شد. جنجال‌ها از این لحظه آغاز شد و تیم رایکا با اعتراض تند خود نسبت به این پنالتی ثانیه پایانی خواهان تغییر تصمیم داور شد.

داور بازی در ادامه با مشورت کمک خود تصمیمش را تغییر داد تا این بار اعتراض تند نیمکت ویستاتوربین را در پی داشته باشد. کمک داور بازی با اعلام اینکه شخصا VAR کرده، مدعی شد برخوردی بین مدافع رایکا و مهاجم ویستاتوربین شکل نگرفت و در شرایطی که اعتراض ویستایی ها ادامه داشت، رای به دراپ بال و ادامه بازی داد! در این فعل و انفعال میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین به دلیل اعتراض به VAR نامرئی کمک داور از زمین اخراج شد.

 با این نتیجه ویستا توربین فرصت عبور از رایکا را از دست داد تا بابلی ها با 10 امتیاز همچنان فاصله یک امتیازی خود با این تیم را حفظ کند؛ البته شاگردان پیروز قربانی با این نتیجه، شانس صعود چند پله ای را در جدول از دست دادند تا هفته دوازدهم برای رایکا و ویستا بدون تغییر رتبه به پایان برسد.

۴۱۵۴