خبر بد برای ناپلی‌ها: مصدومیت وحشتناک مهاجم نیجریه‌ای از ناحیه صورت

خبر بد برای ناپلی‌ها: مصدومیت وحشتناک مهاجم نیجریه‌ای از ناحیه صورت

پایگاه خبری فوتبالی - دوری حداقل یک ماهه ستاره‌ی این فصل ناپلی ها به دلیل شکستن استخوان‌ های صورتش، برای لوچیانو اسپالتی و شاگردانش تلخ تر از ناراحتی تحمل نخستین شکست فصل بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ویکتور اوسیمن، ستاره‌ی نیجریه ای ناپولی و یکی از برجسته ترین شاگردان لوچیانو اسپالتی در رقابت های این فصل سری آ ایتالیا شب گذشته و در جریان برگزاری مسابقه‌ی حساس ناپلی ها مقابل نراتزوری در جوزپه مه آتزا دچار شکستگی استخوان های گونه و صورت شد. برخورد ویکتور اوسیمن با میلان اشکرینیار، مدافع اینتر در جریان دیدار شب گذشته‌ی ناپولی و اینتر باعث شد تا مهاجم پارتنوپی از زمین مسابقه خارج شود و پس از انجام آزمایش‌ های مورد نیاز، مشخص شد استخوان‌ های صورت ویکتور اوسیمن از چند ناحیه دچار شکستگی شده است.

صورت مهاجم نیجریه ای به زودی جراحی خواهد شد و به این ترتیب، حداقل یک ماه دور از میادین مسابقات خواهد بود.

این مصدومیت وحشتناک در زمانی ایجاد شده است که ویکتور اوسیمن حدود یک ماه بعد نیز باید در اردوی تیم ملی نیجریه حاضر بشود تا به همراه این تیم، در جام ملت‌ های آفریقا به میدان برود.

این در شرایطی است که ویکتور اوسیمن آقای گل ناپولی است و غیبت این مهاجم ملی پوش، کار لوچیانو اسپالتی را بیش از پیش دشوارتر خواهد کرد.

9404