پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای ربودن پسر طلایی از بارسلونا

پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای ربودن پسر طلایی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا اخیرا قرارداد پدری گونزالس هافبک جوان خود را تا سال 2026 تمدید کرده و رقم فسخ قرارداد وی را به یک میلیارد یورو رسانده است اما این مسئله باعث نشده تا باشگاه هایی در دنیا به دنبال خرید وی نباشند.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که بایرن مونیخ در تلاش است تا پسر طلایی جدید فوتبال اروپا را به خدمت بگیرد. در حقیقت وکلای این بازیکن پیشنهاد بایرن مونیخ را تایید کرده اند. بایرن برای اغوای این هافبک جوان حاضر است تا دستمزدی چهار برابر بیشتر از دستمزد کنونی اش در بارسلونا را بپردازد.

بایرن مونیخ حس می کند که پدری می تواند ستاره نسل جدید فوتبال اروپا باشد و به همین خاطر در نظر دارند که این بازیکن را به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاهشان تبدیل کنند و مبلغ پیشنهادی آنها حتی از 80 میلیون یوروی پرداختی برای جذب لوکاس هرناندز هم بیشتر خواهد بود. در حقیقت بایرن در نظر دارد که پدری را یا در زمستان یا در تابستان بعدی به خدمت بگیرد.

پدری در روز دوشنبه عنوان پسر طلایی فوتبال اروپا در سال 2021 را کسب کرد جایزه ای که به بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا می رسد و تا کنون ایسکو و سسک فابرگاس تنها اسپانیایی هایی بودند که آن را برده بودند. سال گذشته نیز هالند جایزه پسر طلایی را کسب کرده بود.

4125