وکیل بازیکن جوان بارسلونا: از رئال مادرید پیشنهاد داشتیم

وکیل بازیکن جوان بارسلونا: از رئال مادرید پیشنهاد داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی - الیاس آخوماچ 17 ساله در بازی بارسلونا و اسپانیول در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت تا به اولین بازیکنی تبدیل شود که با نظر ژاوی هرناندز در ترکیب اصلی بارسلونا قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی، الیاس تا سال 2013 یعنی تا سن 9 سالگی در آکادمی بارسلونا حضور داشته است اما بعد از آن به تیم دیگری از منطقه کاتالونیا یعنی خیمناستیک مانرسا ملحق می شود. الیاس در سال 2017 به بارسا برگشته اما وکیلش مدعی است که در آن زمان از تیم های دیگری پیشنهاد داشته است. آخوماچ در ان زمان 13 ساله بوده است. وکیل پدیده جدید بارسلونا در مصاحبه با برنامه QueThiJugues در رادیو کادناسر بیان کرد:" رئال مادرید می خواست الیاس را به خدمت بگیرد. تیم های دیگری از اروپا هم علاقمند بودند اما خودش انتخاب کرد که به بارسلونا برگردد."

مشکلات مالی بارسلونا و کمبود شدید بازیکن در این تیم باعث شده تا در سالهای اخیر بازیکنان جوان زیادی این شانس را داشته باشند و حالا الیاس در کنار چهره هایی نظیر فاتی، پدری، بالده، گاوی، نیکو و ... به یکی از جدیدترین چهره های بارسلونا تبدیل شده است. الیاس در دربی کاتالونیا یک نیمه بازی کرد و در نیمه دوم جای خود را به دیگر بازیکن جوان بارسلونا یعنی عبدالصمد الزلزولی داد.

4125