گزارش روز؛ انتقال پوچتینو به منچستر، انتخابی کارساز برای هر دو طرف؟

گزارش روز؛ انتقال پوچتینو به منچستر، انتخابی کارساز برای هر دو طرف؟

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از برکناری اوله گونر سولشر از نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ، حالا گمانه زنی های رسانه ای برای پیدا کردن جانشین مرد نروژی در اولدترافورد دوباره اوج گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از بی بی سی و رسانه های اروپایی، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام هاتسپر انگلستان و فعلی پاریسن ژرمن فرانسه، آماده تبدیل شدن به سرمربی منچستر یونایتد است و دور از ذهن نیست که اکنون او را به دست آورند. گمان نمی‌رود که مدیریت منچستر یونایتد هنوز رویکردی را برای این امر اتخاذ کرده باشد، اما مائوریسیو پوچتینو از سرمربیگری پاریسن ژرمن به دلیل ساختار حاکمه در باشگاه فرانسوی کاملاً راضی نیست. جایی که نقش او اساساً مربی تیم اصلی است؛ این در حالی است که تمام مسائل کلان باشگاهی و فوتبالی توسط لئوناردو، مدیر ورزشی اهل برزیل باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه رسیدگی می شود.

بخشی از ناراحتی مائوریسیو پوچتینو در پاریسن ژرمن به فرهنگ باشگاه مربوط می شود. تیم او شامل فوق ستاره‌ ها می‌ شود؛ اما برای مثال، تعداد زیادی مدافع چپ وجود دارد و این احساس وجود داشت که آن ها نیازی به جذب جیانلوئیجی دوناروما در تابستان گذشته ندارند.

در رسانه ها عنوان شده است که پوچتینو مشتاق بازگشت به لیگ برتر فوتبال انگلستان است. او تمایلی به انتقال اجباری در اواسط فصل ندارد، اما انتقال به منچستر یونایتد می‌ تواند برای هر دو طرف کارساز باشد، زیرا مالکان پاریسن ژرمن به عنوان طرفداران سرسخت زین‌ الدین زیدان که در حال حاضر بیکار است، شناخته می‌ شوند.

اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه منچستر یونایتد می تواند جدایی خود را از این باشگاه انگلیسی به تعویق بیندازد زیرا بر انتصاب سرمربی موقت جدید و بعد از آن نیز سرمربی بلند مدت جدید منچستر یونایتد نظارت دارد.

9404