روزی که سولشر شیرین‌ترین اخراج تاریخ منچستریونایتد را رقم زد

روزی که سولشر شیرین‌ترین اخراج تاریخ منچستریونایتد را رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر مربی نروژی روز گذشته از منچستریونایتد اخراج شد اما او در دوران بازی خود توانسته بود که باعث کارت قرمزی شود که خیلی از هواداران منچستریونایتد آن را به عنوان شیرین ترین اخراج تاریخ تمیشان به خاطر دارند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در دوران بازی خود یکی از بهترین مهاجمان تاریخ منچستریونایتد بود. در فصل 98-1997 یونایتد و نیوکاسل به مصاف هم رفته بودند. بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد و یونایتد در دقایق پایانی روی یک کرنر فرصت داشت تا پیش بیافتد اما نیوکاسل توپ را دفع کرد و در آستانه یک ضدحمله سیل آسا قرار گرفت. توپ به رابی لی رسید و این بازیکن به سمت دروازه یونایتد حرکت می کرد. هیچ مدافعی مقابلش نبود و او فرصتی طلایی در دقیقه 89 داشت تا با دروازه رایموند فن در گو تک به تک شود و گل پیروزی را به ثبت برساند.اما پیش از آن که لی فرصت داشته باشد تا ضربه نهایی را بزند و باعث پیروزی تیمش شود، سولشر خودش را به بازیکن نیوکاسل رساند و او را سرنگون کرد. اوریا رنی داور بازی به مهاجم نروژی کارت قرمز نشان داد اما هواداران یونایتد از او به خاطر این که جلوی موقعیت گلزنی حریف را گرفت، به شدت تقدیر کردند.

البته دو سال پیش نیز فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا صحنه ای مشابه را رقم زد و مانع از گلزنی موراتا در وقت اضافه شد تا رئال مادرید در نهایت در ضربات پنالتی به قهرمانی برسد.

4125