جایزه پسر طلایی برای یک بارسایی؛ پدری جانشین هالند شد

جایزه پسر طلایی برای یک بارسایی؛ پدری جانشین هالند شد

پایگاه خبری فوتبالی - پدری در فصل جاری به علت مصدومیت ها نتوانسته پررنگ باشد اما اتفاقات فراموش نشدنی خود در سال 2021 را با کسب جایزه پسر طلایی به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی توتواسپورت هر سال بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا را با نظرسنجی از هواداران و خبرنگاران سرتاسر اروپا مشخص می کند که امسال پدری برنده این جایزه شد. ارلینگ هالند در سال 2020 این جایزه را برده بود و حالا پدری پس از ایسکو و سسک فابرگاس به سومین اسپانیایی تبدیل شده است که جایزه پسر طلایی را کسب می کند. در سالهای اخیر ستارگانی نظیر ژائو فلیکس، امباپه و دلیخت هم این جایزه را برده بودند. پدری در روز 22 آذر جایزه را در مراسمی ویژه دریافت خواهد کرد.

پدری در ماه های اخیر به بازیکنی کلیدی در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است. این بازیکن که در تابستان 2020 از لاس پالماس راهی بارسلونا شده بود، در فصل گذشته کوپا دل ری را برده بود و توانست با تیم ملی اسپانیا به نیمه نهایی یورو برسد. هافبک اهل جزایر قناری در مسابقات المپیک توکیو به مدال نقره دست پیدا کرد تا ویترین افتخاراتش را  شلوغ تر کند. البته پدری در فصل جار به علت مصدومیت هایش نتوانسته نقشی در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا داشته باشد و به نظر می رسد که تا شروع سال 2022 نخواهد توانست که به میادین فوتبال برگردد.

4125