لحظه‌ای که اعجوبه 18 ساله با شلیک تماشایی مورینیو را به وجد آورد

لحظه‌ای که اعجوبه 18 ساله با شلیک تماشایی مورینیو را به وجد آورد

پایگاه خبری فوتبالی - رم و ژوزه مورینیو شب گذشته شاهد درخشش ستاره آینده شان بودند چرا که فلیکس آفنا گیان 18 ساله در دقایق پایانی دبل کرد تا تیمش پیروزی سختی را با نتیجه دو بر صفر در خانه جنوا کسب کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن غنایی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، شب درخشانی را داشت. در حقیقت در حالی که به نظر می رسید که بازی با تساوی بدون گل رو به اتمام است،  آفنا گیان دو گل به ثمر رساند که یکی از گلهایش فوق العاده بودند. مهاجم غنایی در بیرون از محوطه جریمه جنوا صاحب پنالتی شد و با یک شلیک مهارنشدنی دروازه سالواتوره سیریگو را باز کرد.  تا پیش از بازی یکشنبه این مهاجم فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رم انجام داده بود و قبل از آن فقط در رده جوانان بازی کرده بود. بدین ترتیب به نظر می رسد که مورینیو صاحب یک ستاره جدید در خط حمله تیمش شده است.

آفنا گیان در پایان بازی در مورد عملکرد خودش گفت:" خدا را به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد تشکر می کنم و همچنین از تیم، مربی، هواداران و بازیکنان به خاطر حمایت بی نظیرشان تشکر می کنم. از مادرم هم تشکر می کنم که در حال حاضر در غناست. دوستت دارم، مامان."

فلیکس پس از گل دومش که در دقیقه 94 به ثبت رسیده بود به سمت مورینیو رفت و مربی پرتغالی را در آغوش گرفت. وی در تمجید از مورینیو گفت:" مورینیو شخصیت بزرگی دارد. یک مربی بزرگ است. او هر روز درسهای زیادی به ما می دهد. خیلی خوشحالم که این جاست. امشب رویایم به تحقق پیوست. اولین گلهایم را زدم، آن هم در حالی که مدت زیادی رویایش را داشتم."

4125