شوک به کلوپ؛ یک ستاره دیگر به جز صلاح در مسیر جدایی

شوک به کلوپ؛ یک ستاره دیگر به جز صلاح در مسیر جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - ماه هاست که در مورد عدم توافق محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول صحبت می شود. در حقیقت قرارداد این بازیکن مصری با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می رسد که هنوز خبری از تمدید نیست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مصری با شانزده گل در شانزده بازی بهترین گلزن لیگ انگلیس است و در کنارش هفت پاس گل داده است. اما به نظر می رسد که صلاح تنها معمایی نیست که لیورپولی ها پیش روی خود دارند چرا که سایت گل گزارش داده است که سادیو مانه در شرایط مشابهی قرار دارد و فقط هجده ماه تا پایان قراردادش باقی مانده است.

وکیل سادیو مانه کم سر و صداتر از وکیل صلاح است اما به نظر می که کلوپ در مورد هر دو به شدت نگران است. وینگر  سنگالی همچون صلاح انتظار افزایش دستمزد را دارد. لیورپول دوست دارد که مانه بماند اما عجیب است که هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد وی صورت نداده اند.

مانه در سن 29 سالگی 85 میلیون یورو قیمت دارد و امسال در 16 بازی 9 گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا زده است و به نظر می رسد که افت فصل گذشته اش را به طور کامل فراموش کرده است. مانه فصل گذشته در 48 بازی 16 گل زد آن هم در حالی که فصل قبلش 22 گل به ثبت رسانده بود.

4125