ماشین‌سازی،اتوبان آزمون و خطای مالکان/ واگذاری دوباره باشگاه تبریزی

ماشین‌سازی،اتوبان آزمون و خطای مالکان/ واگذاری دوباره باشگاه تبریزی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ماشین سازی تبریز در آستانه واگذاری به مالک جدید قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم ریشه دار ماشین سازی تبریز که زمانی کارخانه بازیکن سازی در منطقه شمالغرب کشور بود، با مالک جدید خودش نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و در حال حاضر با یک امتیاز از 6 بازی در انتهای جدول فصل جدید لیگ دسته اول قرار دارد.

این نارضایتی‌ها به حدی است که علیرضا اکبرپور سرمربی تیم نیز چندی پیش در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد مالک جدید قادر به درست کردن شرایط نیست و باید این باشگاه دوباره در اختیار محمدرضا زنوزی قرار بگیرد. در همین راستا یونس قربانی مالک ماشین سازی به هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرده در صدد واگذاری باشگاه است و به همین خاطر مذاکراتی بین مسئولان هیات فوتبال و قربانی برگزار شده است.

روز گذشته نیز جلسه‌ دیگری در مورد واگذاری باشگاه ماشین سازی بین طرفین برگزار شد که نتیجه قطعی را در پی نداشت. در حالیکه شایعاتی مبنی بر واگذاری ماشین سازی به شهرداری تبریز مطرح شده، محمدرضا تقیون مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد؛ تنها بحث واگذاری مطرح است و اینکه به چه کسی یا چه نهادی واگذار خواهد شد، مشخص نیست. 

بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی، قرار است نتیجه نهایی واگذاری ماشین سازی امروز مشخص شود.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ آزادگان به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

۴۱۵۴