پست اینستاگرامی تهدیدآمیز زلاتان پس از دبل در سری آ

پست اینستاگرامی تهدیدآمیز زلاتان پس از دبل در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ در این هفته از رقابت های سری آ درخششی ویژه داشت و توانست مقابل فیورنتینا دبل کند و بدین ترتیب تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ رقابت های سری آ ایتالیا شد که در این لیگ دو گل در یک بازی به ثمر می رساند.

به گزارش فوتبالی، میلان این بازی را با نتیجه 3 بر 4 مقابل فیورنتینا باخت و این فیورنتینا بود که توانست این بازی را به سود خود به پایان ببرد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و میلان علی‌رغم اینکه زلاتان در این بازی خوش درخشید نتوانست امتیازی به دست بیاورد.

زلاتان ابراهیموویچ به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک پیام تهدید آمیز برای رقبای خود فرستاده و نوشته است:"برای همه شما می آیم" در واقع می توان گفت که منظور زلاتان از این حرف این بوده که "برای همه شما دارم".

باید دید که عملکرد زلاتان ابراهیموویچ در بازی های آینده به چه شکل خواهد بود اما او نشان داده است که سن برایش فقط یک عدد است چرا که این بازیکن در حالی که از 40 سالگی عبور کرده است همچنان می درخشد و انگیزه بالایی هم برای ادامه دارد و باید دید که تا چه زمانی قصد ادامه دادن به دوران حرفه ای خود را دارد.

1470