دو دلیل جالب زیدان برای نیامدن به منچستریونایتد؛ زبان و همسر!

دو دلیل جالب زیدان برای نیامدن به منچستریونایتد؛ زبان و همسر!

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر و با نتایج ضعیفی که اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد به دست می آورد، بحث حضور زیدان روی نیمکت منچستر یونایتد بسیار داغ بود و البته هواداران منچستر یونایتد هم دوست دارند که زیدان را به عنوان سرمربی جدید خود داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، اکنون با اخراج اوله گونار سولشر، بحث آمدن زیدان به منچستر یونایتد بیش از پیش داغ شده است و باید دید که شرایط برای این سرمربی به چه شکل پیش خواهد رفت. البته برخی از رسانه ها مدعی شده اند که زیدان علاقه ای به در دست گرفتن هدایت شیاطین سرخ ندارد و برای این کار خود هم دلایلی شخصی دارد.

به گفته کوپه، زیدان به دو دلیل نمی خواهد هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد. دلیل اصلی او همسرش است که علاقه ای به زندگی در شهر منچستر و کشور انگلیس ندارد. در واقع همسر زیدان به زندگی در مادرید و کشور اسپانیا و همچنین به زندگی در کشور فرانسه و شهر پاریس علاقه مند است و دوست ندارد که راهی کشور انگلیس و شهر منچستر شود. دلیل دیگر زیدان هم زبان انگلیسی است. زین الدین زیدان به طور کلی با این زبان مشکل دارد و با توجه به اینکه مربیگری در منچستریونایتد تسلط کاملی بر زبان انگلیسی نیاز دارد، زیدان فکر می کند که هنوز از عهده این کار بر نمی آید. هر چند که گفته می شد او در حال تقویت زبان انگلیسی خود است. زیدان تسلط کاملی به فرانسوی و اسپانیایی دارد اما هنوز به انگلیسی مسلط نیست.

طبق گفته کوپه منچستریونایتد در ساعت های اخیر با زیدان صحبت کرده است. اما پاسخ مرد فرانسوی "نه" است.

1470