آخرین گمانه زنی ها درباره سرمربی خارجی تیم ملی فوتسال

آخرین گمانه زنی ها درباره سرمربی خارجی تیم ملی فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- پس از جام جهانی 2021 فوتسال که در لیتوانی برگزلز شد تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل قزاقستان شکست خورد تا از رقابتها حذف شود.

به گزارش فوتبالی، پس از این رقابتها گمانه زنی هایی برای جایگزین سرمربی تیم ملی زیاد شد وگزینه های زیادی مطرح شدند، یکی از این گزینه های کاکائو مربی پر آوازه دنیای فوتسال بود. مربی که علاقه زیادی به سرمربیگری تیم ملی ایران داشته و دارد.

افراد نزدیک به این سرمربی خبر از حضور او روی نیمکت سرمربیگری ایران دادند اما کارشناسان و بازیکنان اسبق و پیشکسوتان فوتسال ایران واکنش های مثبتی به این ماجرا نداشتند. این مربی با تیم غیرت قزاقستان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

گزینه دیگر تیم ملی ایران ظاهرا گیستوزی سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال آرژانتین است که یک قهرمانی جام جهانی فوتسال را در کارنامه دارد. این مربی در حال حاضر سرمربی تیم ال پوزو مورسیا اسپانیااست.

همه این گزینه های بزرگ به دلیل کیفیت و سطح فوتسال ایران خود راغب به حضور در فوتسال ایران هستند و فقط باید دید آیا فدراسیون فوتبال ایران می تواند این مربیان را راضی برای حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتسال کند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد. 

2654