صدرنشینی شاگردان آنچلوتی در لالیگا با تحقیر گرانادا

صدرنشینی شاگردان آنچلوتی در لالیگا با تحقیر گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود رئال مادرید خاتمه یافت و شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، پس از فیفادی و وقفه ای که به خاطر بازی های ملی ایجاد شده بود، رئال مادرید خیلی خوب توانست عمل کند و در یک بازی روان و یک طرفه توانست 4 بار دروازه تیم میزبان را باز کند و تنها یک گل دریافت کند. گل های رئال مادرید را در این بازی آسنسیو، ناچو، وینیسیوس و فرلاند مندی به ثمر رساندند.

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی یک بازی چشم‌نواز از خود ارائه داد و اکنون با 30 امتیاز در صدر جدول رقابت های لالیگا جای گرفته است و اگر بتواند همین روند خود را ادامه دهد، قهرمانی برایش دور از دسترس نخواهد بود و کارلو آنچلوتی بالاخره در پایان این فصل می تواند لالیگا را هم به مجموعه افتخارات خود اضافه کند.

در این بازی گرانادا دو اخراجی داشت که این اخراجی ها در دقایق 67 و 69 رقم خوردند و باعث شدند که گرانادا دیگر بیخیال بازی شود و نتواند کاری را از پیش ببرد.

1470