آغاز شمارش معکوس جام‌جهانی با حضور ستارگان فوتبال و فرمول‌یک در قطر

آغاز شمارش معکوس جام‌جهانی با حضور ستارگان فوتبال و فرمول‌یک در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - شمارش معکوس برای آغاز رقابت های معتبرترین و جذاب ترین تورنمنت فوتبالی و شاید ورزشی دنیا یعنی مسابقات فوتبال جام جهانی در سال 2022 قطر شروع شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، امروز، یک‌شنبه، و از ساعت سیزده ظهر (به وقت محلی)، شمارش معکوس برای آغاز پر مخاطب ترین، جذاب ترین، معتبرترين و مهم ترین مسابقات فوتبالی و حتی در کل ورزشی در دنیا که همان رقابت های فوتبال جام‌ جهانی در سال آینده (۲۰۲۲) که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود، رسماً آغاز شد. نخستین مسابقه‌ی این تورنمنت و این جام، در تاریخ روز دوشنبه، سی اُم آبان ماه سال یکهزار و چهارصد و یک هجری شمسی و در ورزشگاه البیت که استادیوم اختصاصی باشگاه الخور قطر است، برگزار خواهد شد.

با توجه به تقارن این شمارش معکوس با هفته فرمول یک در کشور قطر، شب گذشته جایزه جام‌ جهانی به پیست لوسیل رفت و شماری از اسطوره‌ های فوتبال جهان و فیفا نظیر مارکو ماتراتزی، کافو، یحیی توره، روبر پیرس، تیم کیهیل و مارسل دسایی به دعوت و درخواست فدراسیون بین المللی فوتبال در مسابقه‌ی نمادینی که با نواختن ضربات پنالتی همراه با رانندگان سرشناس مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک انجام گرفت، شرکت کردند‌.

تا کنون حضور تیم های مطرحی همچون آلمان، آرژانتین، فرانسه، برزیل، هلند، بلژیک و اسپانیا به این مسابقات قطعی شده و ایتالیا، پرتغال، لهستان، و چند کشور دیگر نیز باید در مسابقات پلی آف شرکت کنند.

9404