عکس؛ سولشر در آغوش هوادار منچستریونایتد پس از ترک این تیم

عکس؛ سولشر در آغوش هوادار منچستریونایتد پس از ترک این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی، پس از نتایج ضعیفی که در منچستر یونایتد در هفته های اخیر به دست آورد از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و بدین ترتیب دیگر دوران حضور او در جمع شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستر یونایتد به اوله گونار سولشر فرصت زیادی دادند اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و روند خود را بهبود ببخشد و در نهایت با شکست های سنگینی که در منچستر یونایتد متحمل شد در نهایت از کار برکنار شد. شیاطین سرخ در هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی را گرفته بودند از شکست مقابل لسترسیتی و لیورپول گرفته تا باخت مقابل منچسترسیتی و واتفورد.

این شکست ها موجب شده بود تا هواداران منچستر یونایتد از عملکرد اوله گونار سولشر به شدت ناراحت باشند و خواستار برکناری او باشند. در حقیقت سولشر محبوبیت خود را در این مدت در میان هواداران منچستر یونایتد از دست داده بود.

اما امروز وقتی سولشر اخراج شد و در حال ترک کارینگتون بود، یک هوادار منچستر یونایتد به سمت او آمد و در کنار ماشین او را در آغوش کشید و یک عکس یادگاری با او گرفت تا بدین ترتیب این هوادار منچستر یونایتد با سولشر وداع کرده باشد.

1470