گزارش روز؛ 6 نکته آماری جالب از شکست عجیب مونیخی‌ها مقابل آگزبورگ قعرنشین

گزارش روز؛ 6 نکته آماری جالب از شکست عجیب مونیخی‌ها مقابل آگزبورگ قعرنشین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم بایرن مونیخ جمعه شب در مسابقات لیگ فوتبال کشور آلمان برابر حریف انتهای جدولی خود آگزبورگ متحمل دومین شکست خود در رقابت های فصل جاری بوندسلیگا شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بعد از گذشت دو روز از دومین باخت بایرن مونیخ که مقابل تیم قعرنشین آگزبورگ رقم خورد، رسانه های کشور آلمان به انتشار شش نکته آماری از این مسابقه و شکست باواریایی ها پرداخته اند که در ادامه این مطلب، آن ها را مرور می کنیم:

1- توماس مولر با حضور در ترکیب بایرن مونیخ توانست به عدد ششصد بازی برای مونیخی ها برسد. مولر با ارسال یک پاس گل، شخصاً شب خوبی را پشت سر گذاشت؛ هر چند که بایرن مونیخ برابر آگزبورگ شکست خورد.

2- توماس مولر همچنین بعد از سپ مایر با 707 بازی، اولیور کان با 632 بازی و گرد مولر با 611 بازی، چهارمین بازیکن بایرن مونیخ از لحاظ تعداد بازی انجام داده می باشد.

3- یولیان ناگلزمان برای نخستین بار برابر آگزبورگ شکست خورد. این سرمربی در دوازده مصاف قبلیش برابر آگزبورگ شکستی متحمل نشده بود.

4- همچنین برای اولین بار بعد از پنج بازی، یولیان ناگلزمان برابر وینزیرل، سرمربی آگزبورگ شکست خورد.

5- بایرن مونیخ با گلزنی مقابل آگزبورگ، توانست با رکورد باشگاه اف سی کلن در زمینه‌ی بیشترین گل زده در یک سال تقویمی برابری کند. تیم کلن در سال 1977 موفق به زدن یکصد و یک گل شده بود که رکورد بوندسلیگا نیز محسوب می شود. باواریایی ها در صورت گلزنی مقابل آرمینیا بیلفلد در هفته بعد رقابت های بوندسلیگا، این رکورد را خواهند شکست.

6- بایرن مونیخ برای اولین بار از سال 2007، در دو بازی متوالی برابر تیم هایی که در نیمه پایینی جدول لیگ قرار دارند، شکست می خورد.

9404