سوال روز/ چرا فولاد خوزستان تکلیف دستیاران خارجی ویسی را مشخص نمی کند؟

سوال روز/ چرا فولاد خوزستان تکلیف دستیاران خارجی ویسی را مشخص نمی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فولاد خوزستان هنوز تکلیف دستیاران خارجی عبدالله ویسی را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی،پس از قطع همکاری فولاد خوزستان با عبدالله ویسی این باشگاه هنوز درباره مربیان خارجی که در کادر او بودند تصمیمی نگرفته است.

خواکین دستیار اسپانیایی و میرو پتریچ مربی بدنساز و کروات این تیم که با فولادی ها تا پایان فصل قرارداد دارند همچنان بر سر مسائل مالی با این باشگاه اختلاف نظر دارند، گفته می شود مربیان خارجی سابق این تیم خواستار دریافت دستمزد خود حداقل تا پایان نیم فصل هستند اما گویا باشگاه فولاد با درخواست آنها مخالفت کرده است.

خواکین دستیار سابق کالدرون در پرسپولیس و یکی از مربیان فولاد در زمان حضور ویسی با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شده است و حتی بازی دو تیم نفت آبادان و گل‌گهر را از نزدیک نظاره کرد تا برخی اخبار در رابطه با همکاری او و نفت آبادان منتشر شود اما چون این مربی نتوانسته تا کنون قرارداد خود را با فولاد فسخ کند تاکنون به هیچکدام از پیشنهادهایش پاسخ مثبتی نداده است.

گفته می شود گرشاسبی به مربیان خارجی این باشگاه قول داده است تا پایان هفته جاری تکلیف آنها را مشخص کرده و با توافق بر رقم پرداختی بتوانند قرارداد خود را با فولادی ها فسخ کنند.

عبدالله ویسی که سال ها پیش با استقلال خوزستان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده بود خیلی دوست داشت که این درخشش را در تیم قرمزپوش اهوازی نیز تکرار کند اما حضور مجدد ویسی در کنار مربیان خارجی که با نظر او جذب شدند در باشگاهی که همیشه علاقه مند هدایتش بود، فرجام خوشی نداشت.

7655