تبعات شکست میلان مقابل بنفش‌ها/ پاسخ پیولی به انتقاد از عدم تعویض یک بازیکن

تبعات شکست میلان مقابل بنفش‌ها/ پاسخ پیولی به انتقاد از عدم تعویض یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام روسونری برای نخستین بار در فصل جاری سری آ ایتالیا طعم شکست را تجربه کرد و با حساب چهار بر سه برابر فیورنتینا در فلورانس مغلوب شد. این در حالی است که سرمربی میلان در مورد عدم تعویض گابیا در بازی دیشب با ویولا به شدت با انتقاداتی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، میلان و ناپولی تنها تیم های حاضر در بین پنج لیگ معتبر اروپایی بودند که در لیگ های داخلی کشورهایشان متحمل شکستی نشده بودند؛ اما بعد از باخت دیشب روسونری به ویولا، این رکورد برای میلان هم از دست رفت. استفانو پیولی، سرمربی میلانی ها که یک روز پس از این شکست، با انتقادات گسترده ای در زمینه عدم تعویض یکی از بازیکنان ضعیف روسونری در این بازی رو به رو شده، در پاسخ به این انتقادات و همچنین خصوص وضعیت تیمش در این مسابقه‌ی سخت چنین گفت:

"این بازی بسیار غیر معمولی بود. ما در نیمه نخست خوب بازی کردیم و نتیجه نباید دو هیچ می شد، اما فوتبال همین است. ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و تاوان اشتباهاتمان را دادیم. نیمه دوم عملکرد ما، شخصیت بیشتری داشت؛ با تلاش برای جلوگیری از شکست و بازگشت به جریان بازی. اما وقتی شما چهار گل دریافت می کنید، اجباراً احتمال شکست زیاد است و ما هم باختیم."

سرمربی روسونری در ادامه گفت:

"تنها صحنه هایی از بازی باعث شکست ما شدند، چرا که آن ها چهار گل از روی تنها پنج ضربه به ثمر رساندند. باید بیشتر تمرکز می کردیم و گل های بیشتری از موقعیت هایی که ایجاد کرده بودیم، به ثمر می رساندیم. فرصتی برای بازگشت به بازی ایجاد شد اما ما برش لازم را نداشتیم تا با امتیاز مثبتی به خانه بازگردیم. به نظرم، این شکست برای ما دردناک بود و باید مطمئن شویم که دیگر تکرار نمی شود. حتی پس از تحمل چنین شکستی، بر این باورم که تیم بسیار قوی است و ما برای بازی های آینده، از اشتباهات شب گذشته درس خواهیم گرفت."

پیولی در ادامه صحبت های خود در خصوص دلیل تعویض نکردن گابیا با توجه به به سختی افتادن او برابر مهاجمان حریف نیز چنین توضیح می دهد:

"او را تعویض نکردم چون کالولو عملکرد سختی در دفاع کناری سمت چپ دارد. با دو مهاجم، آلساندرو فلورنتزی در پاس دهی بهتر است و می تواند باعث حرکت سف و سخت تر مسیاس در بین خطوط شود."

9404