تنها داور کشتی ایران در المپیک توکیو فقط ۵۰۰ یورو گرفت!

تنها داور کشتی ایران در المپیک توکیو فقط ۵۰۰ یورو گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف کشتی گیران ایران در المپیک توکیو که از جوایز میلیاردی برخوردار شدند، اما تنها داور المپیکی ایران حتی یک لوح تقدیر هم دریافت نکرد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد مصلایی پور تنها داور کشتی ایران در المپیک توکیو با وجود عملکرد درخشان خود در این رویداد بزرگ، حتی یک بار هم از سوی مسئولان مورد تقدیر قرار نگرفت.

مصلایی پور داور المپیکی کشتی ایران در جریان ۷ روز رقابت‌های کشتی المپیک توکیو، قضاوت‌های بسیار خوبی داشت و عملکرد او بارها با تمجید مسئولان کمیسیون داوری اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت‌.

وی در المپیک توکیو دیدارهای بسیار مهمی را قضاوت کرد، تا جایی که ۴ مبارزه برای کسب مدال برنز و ۳ مبارزه در مرحله نیمه نهایی و تعداد زیادی کشتی در مراحل مقدماتی را قضاوت کرد.

در شرایطی که مسئولان فدراسیون کشتی رایزنی‌های زیادی را برای جلب کمک‌های مالی مسئولان سیاسی و ورزشی به کشتی گیران انجام دادند و مسئولان استانی نیز پاداش‌های زیادی را به ورزشکاران اهدا کردند، داور المپیکی ایران تنها ۵۰۰ یورو پیش از اعزام از کمیته المپیک که مختص به تمامی نفرات اعزامی بود دریافت کرد.

این داور یزدی پس از بازگشت از المپیک نه تنها هیچ پاداشی نگرفت، حتی یک لوح تقدیر نیز از کمیته المپیک، فدراسیون کشتی، وزارت ورزش یا مسئولان ورزش استان یزد نیز دریافت نکرد!

داوران کشتی در شرایطی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که کمترین توجهی به آن‌ها صورت نمی‌گیرد و از حداقل مزایا برای داوری برخوردار هستند.

۴۱۵۴