واکنش هیجانی کسی که اولین شکست میلان را رقم زد: شاهکار بود!/ ایتالیانو چگونه سر از ویولا درآورد؟

واکنش هیجانی کسی که اولین شکست میلان را رقم زد: شاهکار بود!/ ایتالیانو چگونه سر از ویولا درآورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی فیورنتینا به پیروزی دیشب تیمش که نخستین شکست میلان در رقابت های فصل جاری سری آ را رقم زد، واکنش نشان داده و از آن به عنوان یک شاهکار بزرگ نام برده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شب گذشته و در چهارچوب مسابقات هفته سیزدهم سری آ، نخستین شکست روسونری در لیگ ایتالیا در آرتمیو فرانکی شهر فلورانس توسط ویولا شکل گرفت. وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا در مورد این مسابقه‌ی جذاب و نتیجه‌ی فوق العاده ای که تیمش در مصاف با میلان کسب کرد و در حالی که همچنان از نمایش شاگردانش هیجان زده بود، گفت:

"این یک بازی فشرده و با سرعت بالا بود. ما می خواستیم در مصاف با یک تیم بزرگ، عملکرد خوبی داشته باشیم. ما عملکرد خوبی با ناپولی و اینتر داشتیم، اما امتیاز صفر! در عوض، شب گذشته با عزم راسخ در شرایط کاملا اضطراری، فکر می‌کنم تیم کار خارق‌ العاده ای انجام داده ایم."

سرمربی بنفش های فلورانس ادامه داد:

"ما بعد از کسب نتیجه سه هیچ، بهتر بازی می کردیم. نیکو و دوشان به خوبی توانستند گل چهارم را به ثمر برسانند. آن ها از بازیکنان خوب هستند که در مواقع اضطراری خود را فدا می کنند. فیورنتینا همیشه با شجاعت و شخصیت به مسابقات نزدیک و وارد می شود. دیشب ما موفق شدیم. همچنین خوش شانس هم بودیم و از شانس هایمان استفاده کردیم. به نظر من، شکست دادن تیم نخست جدول آن هم در حالی که وضعیت ما اضطراری بود، یک شاهکار بزرگ است."

و اما کسی که شب گذشته موفق شد نخستین شکست میلان در رقابت های فصل جاری سری آ ایتالیا را رقم بزند، کیست و چگونه سر از تیم فیورنتینا درآورده است؟ 

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی ایتالیایی سابق اسپتزیا به فیورنتینا آمد تا جانشین جنارو گتوزو شود. این باشگاه شهر فلورانس قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد، با وینچنزو ایتالیانو امضا کرده است. گفتنی است اسپتزیا برای این که راضی شود قرارداد ایتالیانو و دستیارانش را فسخ کند، مبلغ یک میلیون یورو از این مربی 43 ساله و همچنین یک بازیکن جوان از بنفش ها طلب کرد.

وینچنزو ایتالیانو در شرایطی هدایت ویولا را بر عهده گرفت که به تازگی قراردادش را با باشگاه اسپتزیا تمدید کرده بود. این سرمربی شخصاً مبلغ یک میلیون یورو را جهت فسخ قراردادش به باشگاه اسپتزیا پرداخت کرد. از آن جا که دستیاران این مربی ۴۳ ساله در قرارداد خود با باشگاه اسپتزیا بند فسخ نداشتند، روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا حاضر شد جهت صدور مجوز جدایی آن ها، یک بازیکن خود را به اسپتزیا واگذار کند.

9404