بدشانسی جدید ژاوی: عبدالصمد و الیاس را مقابل بنفیکا نخواهد داشت

بدشانسی جدید ژاوی: عبدالصمد و الیاس را مقابل بنفیکا نخواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز در اولین بازی خود روی نیمکت بارسلونا در مقابل اسپانیول از الیاس آخوماچ در ترکیب اصلی استفاده کرد و عبدالصمد الزلزولی در نیمه دوم به عنوان یار ذخیره وی در پست بال راست وارد زمین شد اما هیچ کدام نمی توانند مقابل بنفیکا بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، نام عبدالصمد و الیاس در لیست بارسلونا برای لیگ قهرمانان اروپا رد نشده است و هیچ کدام حق حضور در مقابل بنفیکا را ندارند. در حقیقت هر چند که با رفتن پیانیچ جای یک بازیکن در لیست اروپایی بارسا خالی شده بود اما کومان تصمیم گرفت که از این جای خالی استفاده نکند.

یوفا به باشگاه ها اجازه می دهد تا علاوه بر لیست 25 نفره تیم بزرگسالان لیستی ده نفره از محصولات آکادمی موسوم به "لیست بی" را آماده کنند. البته این بازیکنان به شرطی می توانند در لیست بی قرار بگیرند که دو سال متوالی در تیم مذکور بوده باشند. اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، آلخاندرو بالده، نیکو و گاوی در لیست بی بارسا حضور دارند اما نام عبده و الیاس در هیچ کدام از دو لیست بارسا دیده نمی شود و بدین ترتیب ژاوی حق استفاده از آنها را ندارد.

بدین ترتیب ژاوی با توجه به مصدومیت دمبله و نبود الیاس و عبده گزینه ای تخصصی را برای پست بال راست در مقابل بنفیکا نخواهد داشت اما شاید کوتینیو در این پست قرار بگیرد تا بارسا در بازی حساس سه شنبه با این ترکیب بازی کند: ترشتگن، مینگزا، پیکه، ارائوخو(اریک گارسیا)، آلبا، بوسکتس، دی یونگ، نیکو، گاوی، ممفیس و کوتینیو.

4125