رضایی و تکرار داستان طالب‌لو بعد از 18 سال

رضایی و تکرار داستان طالب‌لو بعد از 18 سال

پایگاه خبری فوتبالی- حضور علیرضا رضایی در ترکیب اصلی استقلال برای بازی با نساجی، طرفداران قدیمی آبی‌ها را یاد اتفاقی انداخت که حدود 18 سال قبل رخ داده بود.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی تصور می‌کرد که در حضور سیدحسین حسینی و رشید مظاهری، علیرضا رضایی شانسی برای رسیدن به ترکیب استقلال پیدا کند اما بعد از نمایش حسینی جلوی فجر سپاسی – از دید برخی افراد، او روی گل خورده تیمش در شیراز مقصر بود – مجیدی تصمیم گرفت دروازه‌بان تیمش را تغییر دهد و در شرایطی که به نظر می‌رسید رشید مظاهری به ترکیب تیمش برگردد، مجیدی سراغ گلر جوان تیمش رفت و رضایی هم به خوبی پاسخ اعتماد او را داد.

این اولین باری نیست که در استقلال چنین اتفاقی رخ می‌دهد و حدود 18 سال قبل هم سرمربی وقت این تیم ترجیح داد علیرغم داشتن دو دروازه‌بان سرشناس، به گلر سوم تیمش اعتماد کند و اتفاقا از این اعتماد، نتیجه هم گرفت.

در فصل 83–1382 و در دورانی که امیر قلعه‌نویی هدایت استقلال را به عهده داشت، وحید طالب‌لو  در کنار پرویز برومند و مسعود قاسمی، سه دروازه‌بان استقلال بودند.

استقلال تا قبل از بازی با سپاهان در هفته یازدهم، در تمام دیدارهایش گل خورده بود و قلعه‌نویی تصمیم گرفت برای آن بازی – که 9 آذر 82 در اصفهان برگزار شد – به دروازه‌بان 21 ساله تیمش بازی دهد و طالب‌لو در اولین بازی‌اش برای استقلال توانست، اولین کلین‌شیت تیم قلعه‌نویی در آن فصل را رقم بزند.

1984